Bedava Yeşil Saç Boyası Stardoll, Stardoll Bedavaları, Stardoll Hileleri, Stardoll 2013

Bedava Yeşil Saç Boyası

| 18 Mart 2011 155 Yorum

http://webwarper.net/ww/ veya http://goproxing.com/

Yapıştır bu vekil url çubuğuna:
http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1087
Stardoll giriş enter’a basın. Yukarıda Boşluğa ise bunu yağıştırın :
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1087
Bedava Sizindir..(güzellik salonunda)

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


155 Yorum Yapılmış

  1. Güzin diyor ki:

    Süper geldi başka makyaj mazemesi hilesi yaparmısınızruj vb. :D

  2. starhelen9 diyor ki:

    olduu spr bişi adım starhelen9

  3. Güzin diyor ki:

    benimde oldu adım mari.yasmin

  4. BLonde_canseL diyor ki:

    Yha çok saoL cnm :)
    Pek işime yarayacaqını sanmıoRum ama qn qeLr bLki o da bi işe yarar :)

  5. bahar diyor ki:

    ay çok gusel yha oldu çok tşkler kullanıcı adım blossom733 bakabiirsiniz

  6. ...... diyor ki:

    çok tşk ederim oldu :) ama başka makyaj bedavaları yaparsan çok amam çok sevinirim :D ben stardolll
    dan tamella_123 :D

  7. süperim şu anda.... diyor ki:

    süper oldu bakın lütfende ekleyin adım ‘arzuates’

  8. hatice diyor ki:

    yha ben bunu başka bi yerde gördüm yaptım tv geldi sonra tekrar yaptım boya geldi isterseniz bakın asim42 oy vermeyi unutmayın

  9. damla diyor ki:

    Çok teşekkür ederim oldu.

  10. duygu diyor ki:

    çok teşşekür ederim oldu adım lovestarkayla1

  11. şevval diyor ki:

    yha bn yaptım oldu istrseniz bakın muisatecnalayla starbazarımada bakarmsnz paraya ihtycm varda

  12. azra_nihal diyor ki:

    çok tşkler çok güzel.. evimi ziyaret edip 5/5 oylarsanız sevinirimm..yorum yapmayı unutmayınn.. adım azra_nihal

  13. asiton123 diyor ki:

    gerçkten çok teşekürler 10. da oldu anca ama genede sağol stardol isimim : asiton123

  14. ebrar diyor ki:

    ben bu bedavayı kendi sitemde dün yayınlamıştım:) sitemi ziyaret ederseniz sevinirim =
    http://www.kuzilerstardollda.blogcu.com

  15. ebrar diyor ki:

    ben bu bedavayı kendi sitemde dün yayınlamıştım:) sitemin adı = http://www.kuzilerstardollda.blogcu.com

  16. Güzin diyor ki:

    ebrar senin sitene girmeye çalışıyorum ama girmiyo busite kullanılmıyor diyor

  17. büşra diyor ki:

    oldu bitanemm çok saolll

  18. temmuz7 diyor ki:

    yeho çok güzel yaa bana bamak isterseniz adım temmuz7süper starım :)

  19. cansu deniz diyor ki:

    süpersiniz çok teşekkür ederim

  20. adsız diyor ki:

    sunny__girl35 lütfen suitimi gezin

  21. duygu diyor ki:

    ayyy. süper ya çok teşekkür ederiz.

  22. seyna5 diyor ki:

    yaaa stardolluma girdikten sonra çubuktaki yazı silinmi bu nası yapilio biri söliye bilir mi

  23. MissCully23 diyor ki:

    teşekkürler oldu adım MissCully23 oylarsanız sevinirim

  24. Sena diyor ki:

    Ya bana gelmedi o en sonda hiç yukarıda boşluk yoktu myckdd bakarsanız sevinirim..

  25. andy129 diyor ki:

    Geldi :D

  26. ..... diyor ki:

    olduu çok saqollll
    adım:crazygirl346

  27. nisa diyor ki:

    oldu yaşasın istarseniz bakabilirsiniz adım nisailesena

  28. seyna5 diyor ki:

    2. dresi dene bnde oldu bakabilirsin adım seyna5

  29. d...... diyor ki:

    yaaa çok teşekkür ederim süper bir hile

  30. byn_egelim35 diyor ki:

    byn_egelim35 suitimi ve albümümü gezip oylar mısınız??? byn_egelim35

  31. cunufer diyor ki:

    seyna sağol demeseydin yapamıyordum bedavalar için teşekürler

  32. ece diyor ki:

    harika birşey başka renkleri varmı

  33. ZeHrA diyor ki:

    süper… bnim oldu :)

  34. senem diyor ki:

    süper oldu lütfen bazarıma bakın adım senem1122 ve klubüme üyle olun adı:disneyinkiler

  35. dRya diyor ki:

    arkadaslar lutfen biri bunu cevapalsın .sss

    ben pembe sac boyası hilesini de yapmıstım gecen sene. benim bu bedava olamdı. acaba pembe sac boyasıyla alakalı mı??

  36. crazy diyor ki:

    olmuyo yha yardım edin ltfn hı burada 3 tane stardollum var bitanesi esrBEYAZ,muratwesra,

  37. crazy diyor ki:

    diğerini unttum ekleyebilrsiniz

  38. unzclsbztrz diyor ki:

    duiyjJ ejzeguyunzbf, [url=http://dsdnmvjtyptx.com/]dsdnmvjtyptx[/url], [link=http://mvbjmlhqkkan.com/]mvbjmlhqkkan[/link], http://zbdumdcloeal.com/

  39. ___McFLY___ diyor ki:

    yaaa olmadı:(
    suitimi ziyaret edin :)
    ___McFLY___

  40. ecem diyor ki:

    bnm olmuyor yapamadım

  41. Pharme853 diyor ki:

    Hello! cgkeecg interesting cgkeecg site!

  42. asdf diyor ki:

    benimde olmuyor yaa yardım edin

  43. figen diyor ki:

    wawwwwwwwwwww

  44. ms_sila diyor ki:

    yaaa bana yardım edin yapamadım :(()

  45. gffg diyor ki:

    Olmuyor ya Günümü geçti acaba…
    Nedenini öğrenebilirmiyim ? :S

  46. cns diyor ki:

    benmde olmadıı :(( nası olurqii

  47. derya diyor ki:

    benim işime yaramadı ne yapsam gelmiyor 10 kere denedim adım deniz_girls yardım ederseniz sevinirim.

  48. ddgx diyor ki:

    benim olmuyo yardımm lütfennn

  49. Lady_SamPanya diyor ki:

    evet çok hoş ve kullanıyorum. suitimden bakabilirsiniz.
    Lady_SamPanya adım oy verirseniz çok sevinirim.oy verdiğinizi ziyaretçi defterime yazarsanız benimde size vereceğime emin olabilirsiniz.Sevgilerimle…Sizleri seviyorum :)

  50. seda akgül diyor ki:

    bni ziyaret edin beatiful963 :D bkın ewim nasıl .d oy vrsnz sevinrm

  51. byo diyor ki:

    ooldu bni ziyaret edin please (lütfen) adım byo

  52. Alabanyataka diyor ki:

    Bana olmadı.Tam 15 kere yaptım.

  53. ben kimim? diyor ki:

    yhaaa bencede muhteşem bişey yha bence herkes denemeli beni ziyaret edip oylamak isterseni 0feeling0 a gidin güzellik salonumda………

  54. dark-whiteangel diyor ki:

    Stardolldaki adım dark-whiteangel ziyaret edin …

  55. meriya diyor ki:

    olmadı

  56. violet_clane diyor ki:

    valla çok güzel ama bana gelmio bi arkadaşta denedi olmadı neyse başka makyaj için hileler yazın harrikala rçünküüüü

  57. _x_c4z1b3_x_ diyor ki:

    yha bana gelmedi ya neden ?

  58. belieber_jbiebs diyor ki:

    isteyen eklesin st den

  59. Damla diyor ki:

    bende de olmadı ama nese suitime bakarap 5/5 oylayıp z. defterime yoru yazarsanız sevinirim isim : Emo_161

  60. rahima diyor ki:

    ama ben yapiyorum gelmedi

  61. Şevin diyor ki:

    yaaa o boşluk nerede ://

  62. Misafir diyor ki:

    Ya bende olmadı adım Siyana.Sara nasıl yapıonuz ve boşluk nerde onu bulamadım lütfen yarım edin ve evime gelirseniz 5/5 oyluyip Siyana.;Sara adlı clübüme üye olun :))))

  63. Gizli diyor ki:

    Bende de olmadı offf

  64. şirvan diyor ki:

    ben denedim olmadı biriniz bana yardımcı olurmu

  65. bundan sana ne ? diyor ki:

    makyaj malzemeleri için yeni bişeyyy koyarsanızz sevinirim isamim miss_stardoll75 veya beyaz_cansu 5/5 oy verirseniz sevinirimm

  66. beybobi1 diyor ki:

    ya ben yapamadım lütfen yardım edin ufff

  67. damla diyor ki:

    yapamadım yha nasıl hangi yukarıdaki boşluğa off

  68. nasıl diyor ki:

    çokk tşkler adım simsimkalp

  69. defne diyor ki:

    ya bnd olmuo nsl yptnız :(

  70. MeLeK diyor ki:

    öfff olmadi :(
    adim gulsumprincess ewime gezen 5/5 puan werene bende gidip ona wericem

  71. ben-ela diyor ki:

    uffffff gelmedi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  72. tut diyor ki:

    ya bişi sorucam yukarıya yasılmıyo ki biri bana yardm etsn lütfen

  73. öljkkllkkllllllllllllll diyor ki:

    vekil url çubuğu ne ddemek :( ??

  74. sofia_mumine diyor ki:

    ya arkadaşlar çok gzl bişey bu ama olmuyo galiba tarihi geçti başka makyaj malzemeleri de koyarmısınız acaba :)

  75. hnur4 diyor ki:

    bana saç boyası yerine RUJ geldii daha ii bencee :)

  76. lilia1herzaman diyor ki:

    olmuyoo yaa of girip bakın lilia1herzaman

  77. suff98 diyor ki:

    Yapamadım
    ziyaret edin suff98

  78. toprak diyor ki:

    arkadaşlar banada birisi saç boyası gönderirmi ?? gönderen kimse karşılıksız kalmayacak sadece benimbarbiem111 e girmeniz yeterli

  79. kbr-123 diyor ki:

    bu makyaj hileleri paralı mı?ayrıca hiç biri olmuyor.

  80. hannah_yasemin diyor ki:

    ya ama bnde olmadı nedennn bu aradam z.edermisiniz hannah_yasemin

  81. love_21_love diyor ki:

    ben yapamadım yardım edin adım=love_21_love ziyaretci defterime yazın nolur yardım edin

  82. hadise.58 diyor ki:

    yha ne olur yardım edim adresim hadise.58

  83. gizzzzzzzzzzem1 diyor ki:

    offf ben yapamadım biri bana yardım edebilir mi

  84. genny500 diyor ki:

    ya bunlar başlarda oluyomuş da sonradan stardoll tarafından engellenmiş sanırım bende yaptım olmuyo

  85. ezefff diyor ki:

    yaa arkadaslar olmadııı lütfen yardım edin of

  86. MELİSA KÖSE diyor ki:

    ya yardım edin hiç bişe gelmiyo gerçerli değil ne olur yardım edenin bebeğine 3 hediye

  87. ece diyor ki:

    olmuo yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooffffffffffffffffffffffffffffffffff kandırıonuz resmen yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  88. KÜBRA diyor ki:

    çok denedim ama yine de olmuyor zamanı ne kadar acaba:)

  89. aleksandra328 diyor ki:

    yaa süreli mi

  90. babetable diyor ki:

    offfffffff olmuyo süresi bitti herhalde

  91. ASI_GUNES_123 (stardoll adım oylarsanız sevınırım) diyor ki:

    bn yaptım ama olmadııı:::::((((((

  92. selen diyor ki:

    olmuyooooooooooo

  93. feyza diyor ki:

    bnm ismim feyzanur1372 olmadı :/

  94. SuperGirlll diyor ki:

    Olmuyor üstte hiç bi boşluk yokkkkkk Yardım lütfennnnnn

  95. pelin diyor ki:

    Sabahtan beri deniyorum lokma boya yok yaaa adım _..PeliN.._

  96. sanane adımdan diyor ki:

    of o kdr denedim glmedi nedennnn!!! . ?

  97. ayşegül diyor ki:

    yaa ben yaptm olmadı..o ilk verdiği adrese giriorm..giriş yapıorm..yukardaki boşluğa yazın dio yukarda bosluk yokkkiii…..:((

  98. Justin Hastası diyor ki:

    Bu bedava olmuyoo bana gelmedii hemde kaç kez denedim :((

  99. aettt diyor ki:

    olmıyoooooo

  100. Sedef -.- diyor ki:

    Evet bnde yapamadım süresi geçti heralde -.-

  101. Kaycie diyor ki:

    If my problem was a Death Star, this atrlice is a photon torpedo.

  102. siverya diyor ki:

    Yaaa kaçkere dendim olmuyor :) arkadaşlar herhalde süresi bitti :( bu arada stardoll da arki olmak isteyenler bni eklesinler :) adım: siverya

  103. Azra diyor ki:

    arkadaşlar yukarıdaki boşluk derken neyi kastediyor?

  104. Stardoll mercek-30 diyor ki:

    Arkadaşlar olmuyor farkederseniz önceki yorumlarda olmuş.Mantık var.Bunun süresi geçmiş.

  105. ebru diyor ki:

    arkadaşlar bn istediğiniz tüm makyaj ürünlerini yaparım size tosunami bana mesaj atın iletişime geçelim

  106. robynrihannafenty diyor ki:

    belki 50 sefer yaptım ama olmuyo

  107. nisanur diyor ki:

    NisaZeynep34 e Hediye Gönderene yemin billah elbise sarı saç boyası küpe ve kolye ruj geliyor inanmayan inanan yollasın ben yolladım hepsi geldi ister inanın ister inanmayın

  108. morganamore diyor ki:

    ben yaptım ama mavi saç boyası geldi :D

  109. zeynep diyor ki:

    kızlar boşlugu bulamıyorsanız ikinci adresi deneyin orda var beni ziyaret ederseniz sewinirim misli99

  110. damla diyor ki:

    benim zaten pudra pembesi saçım vardı ama yinede yaptım…

  111. ilketwity diyor ki:

    arkadaşlar ben bedava köpek almaya çalışıyorum ama olmuyor nasıl alınıyor bilen warsa yazsın lütfen.
    adım ilketwity bakarsanız sevinirim…

  112. Nihal diyor ki:

    Arkadaşlar olmaması normal.Süresi geçmiştir.

  113. yağmur diyor ki:

    olmadı bendeeeee

  114. megastr diyor ki:

    bn fatmanur stardollda kullanıcı adım megastr bni
    oylayanlara hediye gonderiyorum ozelliklede
    süperstarlar ve elmaslar bni oylarsa sevinirimmmmm
    byeeeee

  115. ceren.stardool diyor ki:

    o elmas dil … royalty

  116. cansu diyor ki:

    bna nie gelmedi :D

  117. aleyna diyor ki:

    ya olmuyooooooo olmuyo

  118. ketrin diyor ki:

    bana gelmedi valla…

  119. simay diyor ki:

    bana bedava geldi ama ben facebooktan oynuyorum.adım
    luckysude324 5-5 oylarsanız sevinirim ve ziyaretçi defterime de yazın…

  120. esrasude77 diyor ki:

    olmuyoorrrr bloggccuuu olmuyyyyoooorrr

    • rabia diyor ki:

      ya stardolu olanlar beni ekleyin ben menekse309 arkadasımıda ekleyin trauses1 digre arkadasımıda ekleyin fatma-303 ekleyin unutmayın yıloıgınızı oylarım okey yorum yaparım albüme…

  121. beautiful diyor ki:

    hayır bi türlü yapılmıyo malesef bn kaç kere yptm olmadı:(

  122. loveebruli2012 diyor ki:

    bu sac boyasi müthişşşşşşşşşşşşşşşş

    • rabiş diyor ki:

      beni eklerseniz adım menekse309 ve fatma303 üm ekleyın kulubume uye olun z. defterıme,sahneme ve albumume yorummmm yapın unutmayın bn ssyım hediye verırım:))))!!!!!!

  123. burcu diyor ki:

    ya olmuyoo bu arada stardolldaki ismim zelvi_kam 5/5 verirseniz sevinirimm

  124. rabia diyor ki:

    ben fatma-303 beni ekleyin supaerstarm

  125. beyza diyor ki:

    bn trauses bna gırın kotu yrmlar yapın ne olur ıhtıyacım vr …..kulub yarısması ne olur salak felen yazın!!!!

  126. ayşe diyor ki:

    olduuu haa bu arada princess_2766 5*5 oy verin ve yıllıgımı oylayın

  127. yasemin diyor ki:

    ya güvenli internet diyor olmuyor ya bu sırada inanmayan bksın hesab:pmkbbk hesabımın ismi pmkbbk gelen bakar ama yorum ypmyı unutmasın :(

  128. derya diyor ki:

    bunun olmasını çok istiorum

  129. Belictioner diyor ki:

    forever_Zayn1

YORUM YAPIN